Sayfalar

21 Mart 2012

şirine tablosu

MERHABALAR :)) YİNE ETAMİN ÇALIŞMALARIMDAN BİRİNİ PAYLAŞMAK İSTEDİM SİZİNLE. SEVGİLİ ARKADAŞIM BURCUNUN TATLI KIZI MELİKE İÇİN DOĞUM HEDİYESİ OLARAK İŞLEMİŞTİM :)) AKLIMDA ÇOK FAZLA ALTERNATİF VARDI. ACABA NASIL Bİ FİGÜR İŞLESEM DİYE :))KARAR VERMEM BİRAZ ZOR OLDU.SONUNDA ŞİRİNE DE KARAR KILDIM.AMA BEN BİRAN ÖNCE YAPIP BİTİREYİM, YETİŞTİREYİM DERKEN. MELİKENİN DOĞUM HABERİ GELMİŞTİ BİLE:))TAMDA KIZ ODASINA YAKIŞIR CANLILIKTA OLDU. ŞİMDİ MELİKENİN ODASINDA DUVARINDA ASILI:)) O ZAMAN TELAŞLA ÇEKİLEN FOTOĞRAFLARDAN EN GÜZELİ BU MALESEF:(( FOTĞRAFTA PEK DÜZGÜN ÇIKMAMIŞ AMA GENEL HATLARIYLA GÖRÜNÜYO TABLOMUZ:))

4 yorum:

  1. Çok güzel olmuş..Tam şirine gibi şirin şirin..Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. BAYILDIM EMEĞİNE SAĞLIK N GÜZEL OLMUŞ YA :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize sevindim :))teşekkürler:))bloğuma hoş geldiniz;)

      Sil